Orlen Greasen STP - 9 kg plastické mazivo

Neohodnoceno
 

GREASEN STP je měkký vápníkový mazací tuk třídy konzistence 1, určený především pro mazání podvozků automobilů, čepů, kloubů a vedení v podmínkách s teplotami od -20°C do +60°C.

Dostupnost Skladem (2 ks)
Běžná cena 1 258,40 Kč
Ušetříte 444,53 Kč (–35 %)
813,87 Kč
672,62 Kč bez DPH
   
Kód produktu 941455
Značka MOGUL
Kategorie Orlen
 

GREASEN STP

GREASEN STP je měkký vápníkový mazací tuk třídy konzistence 1, určený především pro mazání podvozků automobilů, čepů, kloubů a vedení v podmínkách s teplotami od -20°C do +60°C. Tento mazací tuk je vyroben na bázi minerálního oleje s viskozitou 85 mm²/s při 40°C a je vysoce odolný proti vodě, což z něj činí ideální volbu pro prostředí s vlhkostí a nízkými teplotami. Produkt není vhodný pro mazání ložisek a vodních čerpadel.

Výhody:

  • Vysoká odolnost vůči studené vodě
  • Dobrá adhezní schopnost na kovové povrchy
  • Vhodný pro aplikaci pomocí mazacích pistolí
  • Provozní teplotní rozsah -20°C až +60°C

Technické parametry:

  • Penetrace po prohnětení při 25°C: 330 mm/10
  • Bod skápnutí: 105°C
  • Efervescentní složky: Nepřítomny
  • Volná báze (jako NaOH): 0,1 %
  • Viskozita základního oleje: 85 mm²/s při 40°C
  • Třída konzistence: 1
  • Složení: Na bázi minerálního oleje
  • Odolnost vůči vodě: Vysoká

Aplikace: GREASEN STP je speciálně navržen pro mazání podvozků, čepů, kloubů a vedení automobilů, zejména v aplikacích, kde je zvýšená vlhkost nebo možnost styku s vodou. Typické použití zahrnuje osobní a nákladní automobily, zemědělské stroje a další mobilní zařízení s teplotním rozsahem od -20°C do +60°C.

Normy a certifikace:

  • DIN 51 502: M1C-20
  • ISO 6743-9: BAEA-1

Skladování: Mazivo GREASEN STP by mělo být skladováno v suchém a chladném prostředí, chráněno před přímým slunečním zářením a teplotami nad 40°C. Při správném skladování si produkt udržuje své vlastnosti po dobu minimálně 24 měsíců.

Technický list nebo bezpečnostní list GREASEN STP na vyžádání.

Podobné produkty

Hmotnost 1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: